dinsdag 15 maart 2011

home sweat home

We hebben echt een zalig weekje Engeland achter de rug. De countryside heeft ons weer helemaal opgeladen zodat we er weer ten volle kunnen invliegen! Het zonnetje hebben we ook weer mee terug genomen zodat we ook hier nog een beetje na kunnen genieten.

Alles is er zo anders dan hier. Wat ik vooral heel leuk vond is dat elk huisje een eigen naam heeft. Heel bijzonder.
Ik heb ook heel wat leuke spulletjes gevonden om te knutselen en om ons huisje een beetje mee aan te kleden. Foto's ervan zullen hier ongetwijfeld nog volgen!
Ik kan bijna niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Alleen zal ik eerst aan de poets en de was mogen hier denk. Een van de nadelen van op vakantie gaan :(

Verder wacht ik ook in spanning de uitslag van Lenet's challenge af.
En wat duurt dat wachten LANG!!

Geen opmerkingen: