zondag 6 maart 2011

Blij verrast!!

Wat was ik blij gisteren toen ik mijn blog open deed!! Een super verrassing! Ik heb mijn allereerste volger. JOEPIE. Dank je wel Lenet. En bedankt voor je complimentjes.
Ik was zo door het dolle heen dat ik me toch maar eens gewaagd heb aan een knutseltje met papier van eline's huis. Ik heb het al zo lang liggen maar ik was gewoon te bang om ermee aan de slag te gaan. Bang om van zulk mooi papier iets verkeerds te maken.
Nou goed begonnen is half gewonnen zeggen ze. Alleen liep het bij mij niet zo vlotjes :( Ik had mijn papier veel te klein afgesneden, zodoende dat ik er niets mee kon. Kan je je wel voorstellen dat ik maar een klein beetje gevloekt heb?! Maar de aanhouder wint, en dus heb ik toch maar even doorgezet. Het resultaat is een klein kijkkastje, wat een mooi plaatsje gaat krijgen ergens aan de muur.

1 opmerking:

Lenet zei

prachtog kastje gewordenhet papier blijft ook een feest om mee te werken he?