vrijdag 28 september 2012

kaarsjes



Naar het voorbeeld van Caroline van Carocards.








3 opmerkingen:

Maia zei

Sorry Ghanya ik ben een beetje laat van reactie maar nu ik ( na een jaar) weer wat mobieler ben , ben ik mijn huis, kasten, scrapspullen etc. maar eens aan het ordenen .
Dat gaat traag want ik zit natuurlijk nog in de revalidatie fase en mijn werk gaat weer opbouwen en dat kost meer energie dan ik dacht dus minder tijd om goed alle blogs bij te houden.
Prachtig vind ik deze kaarsjes met bijpassende doosjes!
Wat heeft Carolien ook altijd leuke ideetjes he.
De enveloppe-kaart uit je vorige post vind ik ook heel mooi van kleur en een leuk idee!
Fijne week
Lieve groet Maia

Maia zei

Hallo Ghanya,
Ik wens jullie nog even hele gezellige feestdagen toe!
Liefs Maia

Anoniem zei

Hi there to all, hoω is all, I thinκ every onе is getting moгe from this ωebsitе, anԁ your views are pleasant in support of new visitors.


Feel frеe to surf to my homepage :: ukinsurancewise.co.uk